top of page

Căutare

Search Results

22 articole găsite pentru ""

  • Next generation of artists

    Parte din apelul de inițiative bilaterale –  „Cooperare bilaterală pentru dezvoltarea artei contemporane” Am început colaborarea la un program bilateral româno-norvegoan, de educație și expunere pentru artiștii tineri. Proiectul urmărește dezvoltarea carierei tinerilor artiști și le va oferi o platformă internațională, în vederea creșterii vizibilității lor. Programul include mentorat în curatoriat, o expoziție de artă vizuală care va avea vernisaj atât în București, cât și în Lillestrøm, Norvegia, și un catalog expozițional care va documenta întreaga inițiativă. Doi tineri artiști vor organiza, cu rol de curatori, o expoziție, schimb de experiență, cu lucrările a 2 fotografi tineri – unul din România și unul din Norvegia. Ei vor fi sub îndrumarea unor profesioniști experimentați din domeniul cultural, membri ai echipelor CdRF și Nitja Center. Echipa de proiect va produce o expoziție de artă vizuală contemporană care va fi susținută de ambele organizații partenere. De asemenea, de schimbul de experiență vor avea parte și îndrumătorii ambelor organizații partenere. La finalul lunii noiembrie echipa CdRF a mers în Oslo și Lillestrøm pentru 3 zile foarte intense, în care ne-am întâlnit cu artiști, curatori, am vizitat expoziții (una din ele în curs de instalare), un laborator foto analogic, Academia de Artă și, bineînțeles, centrul Nitja. încă din prima zi, la Nitja Center ni s-a prezentat spațiul, care funcționează ca un centru cultural. Aici funcționează o galerie, o mică bibliotecă, cafenea, o sală pentru arts and crafts, unde se țin ateliere pentru adulți și copii. Am întâlnit o parte din oamenii care lucrează la centru și câțiva artiști, care ne-au vorbit despre experiențele și practicile lor. Am avut ocazia și să cunoaștem, să le vedem portofoliile și să le discutăm proiectele unora dintre fotografii din care vom avea de selectat pentru proiectul nostru. Tot acolo am văzut și expoziția ”All eyes on”, curatoriată de alți tineri, în cadrul aceluiași program. Cu ei am vorbit despre tot procesul prin care au trecut când au creat expoziția, cum a fost lucrul în echipă, schimbul de experiență și cum au ajuns să ia parte la acest proiect.  Am primit și un tur ghidat la FotoGalleriet Oslo, unde ni s-a prezentat expoziția ”La Passione chiar de către artista care în acest caz a avut rol mai degrabă de curator. În ultima zi am vizitat Cyan, care e un studio analog absolut fascinant, cu dark room și foarte multe echipamente de nișă, plus o mini-galerie. Imediat după am avut un tur ghidat al Universității de Arte Khio, care ne-a surprins plăcut pe toți cu resursele, spațiile și metodele sale educaționale.

  • FotoMarket #5 - 07-08 decembrie

    O nouă ediție de FotoMarket, cea cu numărul 5, e aici. Tot la Popa Tatu 68, pe 7-8 decembrie, de la 10 la 17.   Ne-am bucurat să aducem împreună, la edițiile anterioare, fotografi relevanți și oameni dornici să aibă fotografie în casele lor și să susțină fotografia românească.   De data asta vă veți întâlni cu fotografi precum:  Alina Moise, Andreea Săsăran, Bogdan Gîrbovan, Bogdan Moise, Cezara Tudosă, Claudiu Cobilanschi, David Pelmuș, Diafan Mag, Matei Bumbuț și Paper Traffic. E locul perfect unde să-i cunoști, să afli mai multe despre ei și despre ce și cum fac. Noi știm deja și ne place mult.   Fiecare dintre ei vine cu printuri, cărți sau lucrări-obiect, accesibile, de toate dimensiunile și formele. Numai bune de făcut cadou de Crăciun, ție sau unui prieten.   Vă așteptăm să le priviți, frunzăriți și pipăiți, alături de autorii lor și alți oameni pentru care fotografiile fizice contează.

  • DĂ DIN CASĂ - târgul de echipament foto pentru comunitatea de fotografi

    Weekendul acesta, câțiva fotografi vin la CdRF, pe str. Popa Tatu 68, să scape de echipamentul pe care-l au în plus. Vor fi acolo, sâmbătă și duminică (30 noimebrie - 1 decembrie) între orele 10:00 - 17:00.   Mereu ne trebuie încă un blitz, filtru sau cablu nou. Mereu e loc de-un point-and-shoot pe film pentru vacanțe sau de-un Polaroid pentru petreceri. Organizăm acest târg tocmai ca să-ți ușurăm căutările și să te punem în legătură cu profesioniști care vând aparatură despre care te pot sfătui și pe care o poți testa înainte s-o cumperi.   Sigur găsești aici un aparat cu care o să vrei să pleci acasă. Mai găsești la noi cafea și ceai, oameni cool și cărți multe, la etaj. Ia cu tine aparatul pe care nu-l mai folosești pentru că la ultima ediție s-au făcut și schimburi, deci, cine știe.

  • The Space Inside is Monitored

    Artista caută libertatea absolută în sensul etimologic de absolvere : eliberarea, detașarea, și este mai înclinată să se cerceteze pe sine și amintirile ei. Astfel, dezvoltarea artei ei nu mai are nevoie de redarea explicită a lumii ca mijloc principal de exprimare. Ruuca mută accentul către o imagine poetică ca o reprezentare mai directă a sinelui interior. Se eliberează de povara exprimării subiectivității și astfel munca ei câștigă autonomie și stă pe cont propriu. O artă care nu mai este subordonată sarcinii de a reprezenta realitatea. (Sorin Florea, curator) Am început proiectul anul trecut când m-am mutat la Londra. Acesta cuprinde imagini ale tuturor locurilor în care am fost în acest interval de timp, reflectând căutarea pentru un loc al meu în această lume. Procesul meu artistic se dublează ca propriul meu proces terapeutic, deoarece sunt într-o aventură nu numai să descopăr unde îmi aparțin în ceea ce privește spațialitatea, ci și în ceea ce privește înțelegerea de sine. De-a lungul acestei aventuri mă simt obligată să fotografiez totul pentru a exista, a aparține și, în ultima vreme, să înțeleg mai multe despre mine. Imaginile sunt asociate cu amintiri, uneori sunt vii, alteori sunt neclare. Unde voi vedea texturi, siluete și un joc de lumini și umbre, eu văd figuri de familie, rutine vechi și emoții diverse. (Ruuca, artistă)  The Space Inside is Monitored  18 octombrie, 18.00  IsThisArt? Photography Gallery  Popa Tatu 68

  • Fotomarket #4

    E timpul pentru o nouă întâlnire între prieteni, căci asta este Foto Market, acum la ediția #4.  Invităm artiștii să își vândă fotografiile în orice format ar fi ele. Important e ca fotografia să fie intenția principală. Începem cu un open-call care e deschis până pe 16 august. Ca să participi trebuie să trimiți un mail la hello@cdrf.ro cu cei vei prezenta la eveniment - exemple concrete (vizual și descriere). Vor fi maxim 12 participanți pe care îi anunțăm începând cu 21 august. Pe 7 și 8 septembrie ne vedem în Popa Tatu 68 cu chef ca după vacanță.

  • Venirea Regelui de Silviu Gheție

    Prima vizită regală în Maramureș a fost în 1939, când Regele Mihai I avea 19 ani. A doua vizită a fost in 1997, când regele a primit un nou pașaport românesc și împreună cu Regina Ana au vizitat Maramureșul. Silviu Gheție lucra la un ziar local si a documentat fotografic vizita familiei regale, surprinzând atât atmosfera generală cât și detalii precum faptul că Regele a condus singur mașina care i-a dus în Baia Mare, la Memorialul de la Sighet, pe Valea Izei sau în comuna Rozavlea. În această expoziție am compus din imaginile lui Silviu o poveste a emoției de atunci, a oamenilor care au așteptat sã vadă familia regală și a interacțiunilor dintre Rege și Regină cu oficialii din acele timpuri.  Expoziția face parte din programul „Fragmente mass-media din istoria noastrĂ culturala”, obiectivul nostru find de a păstra vie memoria recentă si de a explora momente importante sociale și culturale prin intermediul imaginilor realizate pentru presă in ultimii 40 de ani. Vă invităm sã vedeți mai multe imagini pe cdrf.ro/arhiva . Programul nu reprezintă în mod necesar poziția Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul programului sau de modul în care rezultatele programului pot fi folosite.

  • Fragmente de mass media

    Pe 30 iunie, ora 18.00, în cadrul “Arhivei de fragmente ale istoriei noastre culturale”, lansăm programul expozițional “Fragmente de mass-media”. Explorăm schimbările culturale și societale printr-o incursiune nostalgică în fotografia revistelor tabloid și culturale românești. Am făcut o selecție din arhiva fotografică a editurii Cuvântul (revistele Cuvântul, VIP, Vacanțe și Călătorii) și am pregătit 11 expoziții, fiecare reprezentând o incursiune vizuală a unui an calendaristic. Având în vedere că au trecut peste 10 ani de atunci, astăzi ne putem uita mai cu atenție la imagini și putem analiza mai detașat schimbările culturale prin care am trecut. Expunem 2004 - 2014 - este o perioadă cu modificări multe și rapide care au avut o amprentă puternică asupra culturii; trecerea bruscă de la tiraje de sute de mii la doar câteva mii prin criza distribuției de presă (căderea Rodipet), criza financiară de la finalul lui 2008, creșterea accesului la internet și primii ani de social media - iar acestea sunt doar câteva exemple. Începem cu 2004 - un an în care cultura era mult compusă din vedete, în care ne “hrăneam” cu presă și TV, în care de abia intrasem în NATO și ne pregăteam să schimbăm președintele. Pe lângă expoziție, pentru a intra în mai multe detalii despre arhive, cultura de atunci și mass-media, vom avea o discuție cu public între Răzvan Țupa și Cosmin Perța, amândoi implicați în anii 2000 în revista Cuvântul. Apoi, vă invităm la un performance special creat pentru această arhivă, dezvoltat de coregrafa Andreea Novac împreună cu artiștii Alexandra Bălășoiu, Denis Bolborea, Alexandra Spiridon și Cătălin Munteanu. Nu uitați de cdrf.ro/arhiva — Programul nu reprezintă în mod necesar poziția Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul programului sau de modul în care rezultatele programului pot fi folosite.

  • Vernisaj I Hate L.A.

    Fotografiind din mașină cu diverse camere (Olympus Mju2,Ricoh Gr1 și Nikon F501), am surprins momente autentice și dinamice ale vieții cotidiene, trecând de la poze color, care reflectau lumina și strălucirea faimoasă a LA-ului, la imagini alb-negru, cu contrast puternic, fiecare fotografie devenind o poveste vizuală profundă a orașului și a locuitorilor săi. - Andrei Mîndru Născut în 1988 în îmbrățișarea tăcută a Bucovinei, Mindru este mai mult decât doar un regizor de film - este un povestitor care surprinde sufletul cotidianului. Călătoria sa a început cu o cameră în mână, documentând frumusețea nefiltrată a vieții prin două decenii de fotografiere „point-and-shoot”. După ce s-a format la școala de film din Los Angeles, nu a învățat doar să facă filme; a stăpânit arta de a te face să le simți. Opera lui Mindru dansează pe linia fină dintre atracția comercială și profunzimea artistică. Sunt priviri brute, intime, uneori neliniştitoare în experienţa umană. Fie că este un moment de râs, o șoaptă de vulnerabilitate sau o scenă care zăbovește în umbră, obiectivul lui Mindru surprinde totul. Artist: Andrei Mândru Curator: Sorin Florea Is This Art? Popa Tatu 68/ 27.06/ 19.00

  • Becoming Silviu Gheție - o retrospectivă vizuală

    „Nu mă feresc de clișee. Dacă faci un copil și e bună poza, e o poză bună. Cu copil, cu babă, cu apus, cu răsărit, nu contează. Nu-i clișeu. Clișeul e numai în capul nostru.” Silviu Gheție este un fotograf important și relevant pentru memoria noastră culturală. Fiind interesat de relațiile interumane, în același timp fiind și fotoreporter, Silviu a surprins gesturi, expresii și comportamente sincere într-o mare de evenimente publice și private, mai importante sau mai puțin importante la vremea lor. În peisajul defilării de tradiții și cutume el s-a concentrat pe oameni, urmărind micro expresiile lor și deseori creând imagini pe care nu ai cum să le ignori – indiferent dacă îți plac sau nu, dacă îți stârnesc o zâmbet sau ceva indignare. „Mie mi-e foarte greu să mint în fotografie; nu mai pot să fac oameni care arată frumos. Pot să fac oameni care arată așa cum sunt” Această expoziție îi urmărește stilul. Cum a devenit Silviu Gheție cel de astăzi. Temele sunt recurente - absurdul, emoția umană și relația omului cu credința, indiferent care ar fi aceea. Avem personaje arhetip și compoziții din ce în ce mai complexe. Avem o retrospectivă ce începe înainte de 1989 și se termină (momentan) astăzi. Avem Baia Mare și locuitorii săi. Becoming Silviu Gheție este o invitație de a privi sinceritatea banalului prin ochii lui Silviu. „Becoming Silviu Gheție” face parte din programul ARHIVA CdRF – Istoria culturală recentă. Programul nu reprezintă în mod necesar poziția Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul programului sau de modul în care rezultatele programului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării.

  • Photography. Work in progress

    Expoziție colectivă a absolvenților școlii de fotografie CdRF Un fotograf este constant “a work in progress”. Cu cât vezi mai multă imagine, cu atât ai mai multe idei. Cu cât mergi mai des la fotografiat, cu atât devii mai priceput. Cu cât ieși mai mult din zona de confort, cu atât te dezvolți. Acestea sunt mesajele profesorilor CdRF și în cele ce urmează veți vedea o selecție aproape nedrept de mică din lucrările realizate de Daniela, Andreea, cele două Diane, Marius, Nina, Ștefan, Raluca și Mari, primii noștri absolvenți ai cursului de fotografie. Daniela Braikoff (n. 1969) se simte în largul ei în fotografia de peisaj și de călătorie. În general alege să nu încadreze omul în imaginile pe care le face, atmosfera surprinsă de Daniela fiind deseori una melancolică și spectrală. Andreea Budăi (n. 1992) este un viitor fotograf de produs. Pe parcursul școlii de fotografie ne-a demonstrat o sensibilitate aparte față de arte, fiind interesată să aducă o multidisciplinaritate informațională în cadrele ei, astfel încât într-o fotografie cu un cocktail găsim referințe din pictură, din sculptură și din literatură. Marinela Butică (n. 1985) vede lumea prin detaliile care o compun. Se joacă cu spațiul, cu perspectivele și cu trăirile umane. Chiar dacă nu îl vezi în imagine, omul este prezent în fiecare fotografie de-a Marinelei. Pentru Nina Cepraga (n. 1997) fotografia este poezie. În lucrările Ninei vom descoperi auto-ironie, delicatețe și ritm; și în toate vom vedea o bucățică de Nina. Raluca Cioroi (n. 2001) îmbină performance-ul cu artele vizuale, fiind interesată de granițele mai multor stiluri de exprimare artistică. Fotografia ei se joacă cu frecvențele spațiale joase pentru a ne provoca percepția să adauge detaliile neclare. Diana Grunt (n. 1990) gândește în proiecte fotografice cărora li se dedică cu meticulozitate și atenție. Interesată de experiment în fotografie, ea testează și jonglează cu mijloace tehnice diferite și cu încadrări aparte, totul pentru a-i reda privitorului emoția pe care ea vrea să o surprindă prin imagine. Diana Păroiu (n. 1989) se joacă cu perspectivele și cu fotografia tipică orașului, imaginile ei fiind deseori reflexii care arată punctele de întâlnire dintre urban și natură. Marius Raiu (n. 1993) abordează fotografia precum un limbaj de programare. Este adeptul minimalismului în imagine și este compozițional impecabil, reușind  să ordoneze chiar și cea mai haotică scenă a Bucureștiului. Ștefan Trăsnea (n. 1973) este atent la texturi, la acțiune, la detaliile de pe margini, la culori și la perspectivă. La prima vedere ai spune că face fotografie de stradă, dar imaginile lui sunt mult mai mult de atât, fiecare element pe care a ales să-l lase în cadru având povestea sa.

  • CdRF Meeting Point, 26 - 28 aprilie 2024

    CdRF devine locul de întâlnire pentru zece curatori de renume care vor luat contact cu fotografia românească și îi vor cunoaște unii dintre cei mai reprezentativi fotografi într-un eveniment unic. Se anunță un weekend plin. Vineri de la ora 18.00 - vernisajele expozițiilor semnate Ioana Moldovan și PAC, sâmbătă de la 12.00 - prezentare de portofolii, duminică - socializare. Chiar se întâmplă și am reușit să aliniem niște planete, nu puține și mulțumim Rezo Agency pentru sprijin. Cei zece curatori sunt: Barbara Čeferin, Natan Dvir, Sára Jeleňová, Weronika Kobylińska, Jenny Lindhe, Wiktoria Michalkiewicz, Arianna Rinaldo, Marta Szymanska, István Virágvölgyi, Jessica Williams. Barbara Čeferin Barbara Čeferin este proprietara Galerija Fotografija, pe care o și conduce, și membru al comitetului de organizare și curatorial al Kranj Foto Fest. În ultimii 18 ani, Barbara a organizat peste 150 de expoziții ale artiștilor sloveni și străini în Galerija Fotografija, precum și în alte locații din Slovenia și din străinătate. În 2018, sub îndrumarea ei, la Târgul de Carte Slovenă a deschis o secțiune specială pentru cărți de fotografie numită Fotocona. În 2022, Galerija Fotografija a fost unul dintre fondatorii ETC. Revista, dedicată prezentării producției artistice actuale din Marea Baltică până în Balcani. Natan Dvir Natan Dvir este educator și fotograf documentar conceptual care se concentrează pe aspectele umane ale problemelor culturale, sociale și politice. A absolvit un MBA la Universitatea din Tel Aviv și Masteratul în fotografie de la Școala de Arte Vizuale (NY), după care a devenit membru adjunct al facultății la Centrul Internațional de Fotografie (ICP). Sára Jeleňová Sára Jeleňová lucrează în prezent în echipa curatorială a festivalului de fotografie contemporană și new media OFF Bratislava. Este, de asemenea, curator și coordonator de expoziții în Galeria FOG. Munca ei este adânc înrădăcinată în pasiunea pentru fotografia contemporană, cu accent pe sprijinirea noilor talente și a abordărilor vizuale inovatoare. Abordarea ei privind curatoriatul pune accent pe dialogul cultural și explorarea diverselor expresii artistice, reflectând angajamentul lui Sara de a îmbogăți comunitatea fotografică atât la nivel local, cât și internațional. Weronika Kobylińska Dr. Weronika Kobylińska, președinta Fundației pentru Arheologia Fotografiei din Varșovia, este istoric de artă, curatoare și profesoară la Școala Națională de Film, Televiziune și Teatru din Łódź. Ea coordonează filiala poloneză a rețelei internaționale de cercetare Ars Graphica. A doua ei carte, axată pe fotografia poloneză („Filmul de avangardă”), a fost nominalizată la Premiul J. Długosz (2022). Jenny Lindhe Jenny Lindhe lucrează ca artistă și curatoare, absolventă a Școalii de Fotografie, Universitatea Göteborg. Conduce departamentul de expoziții al Landskrona Art Hall & Museum / Landskrona Foto. Este, de asemenea, fondatoarea și organizatoarea premiului de carte Landskrona Foto & Breadfield Dummy Award și editorul Breadfield Press. Wiktoria Michalkiewicz Dr. Wiktoria Michałkiewicz este un specialist interdisciplinar cu o pasiune profundă pentru povești, managementul talentelor, jurnalism și fotografie. Operând din mai multe hub-uri globale din Varșovia (Polonia), Stockholm (Suedia) și Lisabona (Portugalia), Dr. Michałkiewicz face legătura între culturi și perspective, conectând artiștii cu oportunități din întreaga lume. Dr. Michałkiewicz a jucat un rol esențial în extinderea Fotografiska Stockholm la Tallinn și New York, ca parte a Fotografiska International. Arianna Rinaldo Arianna Rinaldo este o profesionistă independentă care lucrează cu fotografia într-o gamă largă. Din 2012 până în 2021 a fost director artistic al Cortona On The Move, festival internațional de narațiune vizuală. Din 2016 este curatoare de fotografie la PhEST, un festival de fotografie și arte contemporane din Puglia. Face parte din comitetul de selecție al diferitelor instituții, printre care Premiul Leica Oskar Barnack, Jurnalul Britanic de Fotografie „Ones to Watch” și Premiul Deutsche Börse Photography Foundation. Marta Szymanska Marta Szymanska este curatoare de fotografie din Polonia. A co-fondat Fotofestiwal - Festivalul Internațional de Fotografie din Lodz din 2005 și este membră a colectivului curatorial responsabil de programul festivalului. A fost vicedirector al Fundației pentru Arheologia Fotografiei, care se ocupă cu păstrarea, dezvoltarea și promovarea arhivelor fotografilor polonezi. Experiența ei curatorială include și cooperarea cu Muzeul de Artă din Lodz, Polonia; Luna fotografiei în Minsk, Belarus; Festivalul de film CinEast Central and Eastern din Luxemburg și altele. István Virágvölgyi Din 2014 lucrează ca curator al Centrului de Fotografie Contemporană Robert Capa, iar din 2023 este și director artistic; este secretar al Marelui Premiu Capa Ungaria și editor al blogului Weekly Fortepan. Din 2016 este consilier cultural al Arhiabei din Pannonhalma, din 2018 editor voluntar al arhivei foto digitale Fortepan, din 2021 membru al consiliului de administrație al Bursei de fotografie József Pécsi pentru tineri artiști. Jessica Williams Jessica Williams este o artistă conceptuală, curatoare, editoare și educatoare a cărei vastă practică se bazează pe actul de a vedea. Lucrările ei, adesea colective și colaborative, abordează teme incomode și complexe care ne afectează pe toți, inclusiv apartenența și criza climatică. Publishing-ul, fotografia, textul și noile media sunt adesea combinate pentru a produce opere de artă intime, stratificate și viscerale. — Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziția Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitatea beneficiarului finanțării. Proiect cultural co-finanţat de Administrația Fondului Cultural Național.

  • Curs Autoportret / „Why is art so sad?”

    Pe 20 iunie lansăm un curs intensiv de autoportret ținut de Daniela Groza. Pe parcursul celor 36 de ore împărțite 9 sesiuni te vei întâlni cu tine prin prisma filtrului de fericire personală. Vei redescoperi ce-ți oferă bucurie prin joc, prin amintirea plăcerilor din copilărie și prin a te lăsa să te vulnerabilizezi. Autoportretul este mult mai mult decât un selfie. Vorbește despre tine – cine ești, cum te simți, ce vrei să le comunici celorlalți. Este mai ușor să faci un autoportret în care să-ți arăți angoasele decât un autoportret în care să ai vulnerabilitatea de a-ți arăta mulțumirea și fericirea. Despre Daniela Groza pe scurt În vara anului 2020 Daniela Groza a participat la un atelier de fotografie inițiat de fotografa americană Jennifer McClure care se specializează în tehnica de autoreprezentare. Printr-o serie de autoportrete realizate în cadrul atelierului Daniela și-a redefinit dragostea față de puterea imaginii ca mijloc de expresie în cadrul comunității de activiști queer din România căreia i s-a alăturat prin acest exercițiu constant de vizibilitate. Astfel a identificat o lipsă în domeniul artei fotografice - lipsa umorului și fericirii în artele vizuale, o lipsă pe care acum încearcă să o umple prin imaginile și atelierele sale, în scopul reîntregirii și redefinirii imaginii persoanelor queer, având în vedere faptul că adeseori această comunitate este definită din afară într-o lumină săracă în compasiune sau veridicitate. Seria de autoportrete pe film, realizată la început singură apoi împreună cu soția sa, (danielagroza.com/queer-joy) creează o atmosferă utopică și totodată cât se poate de reală - viața așa cum este, în momente de repaos, în momente când libertatea este palpabilă și dorința de a-și spune propria poveste în afara unor distorsiuni homofobe devine vie. Alte detalii Perioada: 20 iunie – 7 iulie 2024 Unde: CdRF (str. Popa Tatu, 68, București). Două sesiuni presupun ieșirea din spațiul din curs (în Cișmigiu și în Obor). Nu sunt necesare cunoștințe anterioare de fotografie; mai degrabă este necesară o pasiune pentru imagine indiferent că fotografiezi cu un aparat de fotografiat sau cu telefonul. Mai multe detalii și înscrieri aici.

bottom of page